جــ Donia ــا نـــ a7la ــــا
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

جــ Donia ــا نـــ a7la ــــا

جــ Donia ــا نـــ a7la ــــا
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بسم الله الرحمن الرحيم ... منتدى جانا احلى دنيا التانى ... يرحب بكل زواره ومحبيه وأعضاءه .. ونفيدكم بان المنتدى هو احدى مجموعه جانا الحب وجانا احلى دنيا ونتشرف بدعوتكم معنا ... نريد منكم العضو والمشرف والادارى والصديق والمحب لاعمالنا .... والمنتدى الان فى مرحله الانشاء .. يلا كونو معنا فى البناء .. وتحياتنا وتحيات محبى شبكه جانا للجميع

شاطر | 
 

 «®°·.¸.•™ فوائد الزوجه الندكيه ™•·.¸.°®»

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SaD NighT BirD

avatar

ذكر عدد المساهمات : 8
نقاط : 22
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 23/02/2010
العمر : 29

مُساهمةموضوع: «®°·.¸.•™ فوائد الزوجه الندكيه ™•·.¸.°®»   الأربعاء 24 فبراير - 0:16

من يعتقد ان الزوجه النكديه ليس لها فوائد فهو مخطئ

فللزوجه النكديه فوائد كثيره ومن اهمها



1- تجعل لسان الزوج رطبا بذكر الله

ياعينى يقعد طوال اليوم يدعى حسبى الله ونعم الوكيل



2- تساعد الزوج على الاستقامه

لانه سوف يكره صنف الحريم


3- تساعد الزوج على غض البصر

لانه على طول هربان عند امه


4-تساعد الزوج على ان يحافظ على وزنه ورشاقته

لانه دائما نفسه مسدوده عن الاكل


5- تجعل من زوجها رجلا عظيما

فبسبب زهقه وقرفه منها سوف يقضى وقتا اطول

فى العمل مما يجعله انسانا ناجحا فى عمله

ويحقق المثل القائل وراء كل رجل عظيم نكدي






ماهو اصل حال الدنيا كداااااا ...
نتعب ولا نطول حتى رضااااااااا ..
ولا حد يجى فى صفنا ولا حد لينا يسمع نداااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
القلب الشجاع

avatar

ذكر عدد المساهمات : 25
نقاط : 69
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/02/2010
الموقع : مشرف فى منتدى احلى دنيا ومجموعة منتديات اخرى

مُساهمةموضوع: رد: «®°·.¸.•™ فوائد الزوجه الندكيه ™•·.¸.°®»   السبت 27 فبراير - 9:09

هههههههههههههههههه

كلامنك زي الصوح ههههههههههههههه

تسلم يا غالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ريموندا

avatar

انثى عدد المساهمات : 220
نقاط : 285
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: «®°·.¸.•™ فوائد الزوجه الندكيه ™•·.¸.°®»   السبت 27 فبراير - 16:10






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جانا الحب

avatar

انثى عدد المساهمات : 447
نقاط : 929
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 20/01/2010
الموقع : قلب بلا عنوان

مُساهمةموضوع: رد: «®°·.¸.•™ فوائد الزوجه الندكيه ™•·.¸.°®»   الثلاثاء 2 مارس - 18:39

اهلا باعنصر الراجل الشرقى زى مبيقولو بيكلو وبينكرو
هنعمل ليكم ايه اكتر من كده
هتموتونه وتقولو هى السبب طلبت منى اموتها وانا مقدرش اقول لها لاء على رغباتها حتى المووووووووووت




[center]






[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
«®°·.¸.•™ فوائد الزوجه الندكيه ™•·.¸.°®»
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
جــ Donia ــا نـــ a7la ــــا  :: الفئة الأولى :: . •:*¨`*:•شبابيات ورومانسيات•:*¨`*:•. :: .::..::. شـــباب × بنات .::..::.-
انتقل الى: